Spółka D35, świadcząca zintegrowane usługi pre i post produkcyjne, podpisała właśnie pierwsze kontakty na rynku azjatyckim - efekt rozpoczętej z końcem 2013 roku ekspansji zagranicznej.
Nasza obecność na rynku azjatyckim to w tej chwili Bombaj. Od stycznia 2014 mamy tam nasze przedstawicielstwo, przygotowujemy się do otwarcia oddziału. Indie stanowią w naszej ocenie doskonałą bazę do prowadzenia dalszych działań operacyjnych także na Sri Lance, czy w Malezji, te jednak zależą od koniunktury na tamtejszych rynkach, ale jesteśmy pełni optymizmu. Z pewnością nasza obecność w tych krajach pozwoliłaby zwiększyć skalę działania w Bollywood – zdradza Marcin Kryjom, Prezes Zarządu D35 S.A.
W Bombaju, D35 zaczęło od działań na rynku reklamowym oferując usługi w zakresie post-produkcji. Mimo krótkiej obecności w Azji studio już podpisało kontrakty na realizację pierwszych zleceń. Po otwarciu oddziału, firma będzie miała do zaproponowania szerokie spektrum w pełni zintegrowanych usług filmowych.
Działamy w branży, w której trzeba myśleć globalnie. Przy każdej produkcji, filmowej czy reklamowej korzysta się z usług firm z całego świata, biorąc za miarę: jakość i cenę. Granice terytorialne nie istnieją w świecie filmu. Bollywood to bardzo znaczący ośrodek kinematograficzny i tym samym jeden z najbardziej akcyjnych rynków ze względu na ilość produkcji reklamowych i filmowych. Dlatego firmy działające w tym sektorze i chcące się rozwijać muszą tam również być obecne – dodaje Kryjom.
D35 S.A. jest unikatowym studiem filmowym stworzonym przez utalentowanego kolorystę Marcina Kryjoma; powstało na 1800 m2 starej hali montażowej motocykli Osa, która dzisiaj jest częścią SOHO Creative District. Zaprojektowane od podstaw studio D35 łączy w najdrobniejszych detalach funkcjonalności przestrzenne z potrzebami współczesnej branży filmowej. Zespół D35 pracuje
w oparciu o autorski workflow powstały na bazie wieloletnich doświadczeń we współpracy z czołowymi twórcami filmowymi. Studio oferuje usługi w zakresie kompleksowej obsługi dla branży filmowej, reklamowej i telewizyjnej, w tym pełen support technologiczny i organizacyjno-logistyczny realizowanych projektów. Oprócz licznych realizacji krajowych, D35 jest obecne na rynkach filmowych w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na rynku wschodnim, a od 2014 roku również na rynku azjatyckim.
Więcej na www.digital35.pl
źródło: Newseria Biznes (link)