Szkolenia dedykowane szyte na miarę

niezwykle efektywny sposób pozyskania informacji, koszto- i czasooszczędny

zakres spotkania / szkolenia ustalany jest wspólnie z Państwem, w oparciu o analizę rzeczywistych potrzeb specyfiki Państwa biznesu i pod kątem jego rozwoju

zaproponowane poniżej tematy konsultacyjno-szkoleniowe można dowolnie łączyć

poziom merytoryczny dostosowywany jest do stopnia zaawansowania uczestników spotkania / szkolenia

czas oraz metoda prowadzenia spotkania / szkolenia dostosowywana jest do jego uczestników i zakresu wiedzy jaka ma być przekazana

rzeczywista praca z konsultantem / konsultantami następuje jeszcze przed spotkaniem / szkoleniem

w pakiecie otrzymujecie Państwo indywidualne on-line lub telefoniczne konsultacje, co daje możliwość zweryfikowania nabytej wiedzy i dopytania konsultantów o interesujące kwestie po odbyciu się spotkania / szkolenia

w ramach jednej stałej opłaty w spotkaniu / szkoleniu może wziąć udział dowolna liczba Państwa pracowników / przedstawicieli

termin spotkania / szkolenia ustalany jest pod Państwa harmonogram

spotkanie / szkolenie odbywa się w siedzibie Państwa firmy, w innym zaproponowanym przez Państwa lub przez naszą firmę miejscu

Image

Gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny oraz doświadczonych wykładowców - praktyków

Przykładowe tematy szkoleniowe:

rynki arabskie

budowanie kontaktów i podejmowanie praktycznej współpracy z przedstawicielami administracji publicznej, organizacjami i jednostkami lokalnymi oraz innymi partnerami z krajów arabskich

kulturowe uwarunkowania prowadzenia biznesu w krajach arabskich

praktyczne uwarunkowania pozyskania kapitału arabskiego

komunikacja interpersonalna czyli skuteczne kształtowanie relacji biznesowych i osobistych z partnerami arabskimi oraz negocjacje handlowe

zasady prowadzenia działalności handlowej na rynkach arabskich (Arabia Saudyjska, Algieria, Bahrajn, Egipt, Irak, Jemen, Jordania, Kuwejt, Katar, Liban, Libia, Maroko, Oman, Syria, Tunezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie)

komunikacja interpersonalna czyli skuteczne kształtowanie relacji biznesowych i osobistych z partnerami arabskimi oraz negocjacje handlowe

umowa handlowa z partnerem arabskim w praktyce ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dystrybutora / agenta handlowego

biznes w Dubaju w praktyce, w tym również kwestie form obecności na rynku

możliwości i warunki inwestowania w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

oferta handlowa, skuteczna jej prezentacja oraz negocjacje

przygotowanie strategii efektywnego wejścia na rynki arabskie

rynki amerykańskie

biznes w USA w praktyce

marketing eksportowy na rynku USA

wprowadzenie produktów na rynek USA

potencjał handlu z Kanadą i wprowadzenie polskich produktów na rynek kanadyjski

uwarunkowania kulturowe współpracy handlowej z krajami Ameryki Łacińskiej

możliwości rozwoju współpracy z wybranymi krajami Ameryki Południowej dla polskich producentów maszyn / urządzeń oraz usług dla branży wydobywczej

rynki europejskie

wprowadzenie produktów i usług na rynek Szwecji

wprowadzenie produktów i usług na rynek Norwegii

wprowadzenie produktów i usług na rynek Wielkiej Brytanii, warunki dostępu do rynku oraz prowadzenia działań eksportowych

wprowadzenie produktów i usług na rynek ukraiński

prawne aspekty prowadzenia biznesu / inwestowania w Rosji

przygotowanie oferty handlowej oraz elementy jej negocjacji na rynku rosyjskim, ukraińskim i białoruskim

budowanie i realizacja strategii eksportowej na rynek rosyjski i ukraiński

wprowadzenie produktów i usług na rynek niemiecki oraz warunki dostępu do rynku

Newsletter AMPE

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i otrzymywać nasz elektroniczny newsletter prosimy o rejestrację poniżej.

Information

×

skontaktuj się z nami:

Agencja Marketingu i Promocji Eksportu
AMPE Sp. z o.o.

Konduktorska 20/7
00-775 Warszawa

tel.: 0048 507 240 529
tel.: 0048 608 674 198

e-mail: ampe@ampe.pl