Szkolenia dedykowane szyte na miarę
niezwykle efektywny sposób pozyskania informacji, koszto- i czasooszczędny
zakres spotkania / szkolenia ustalany jest wspólnie z Państwem, w oparciu o analizę rzeczywistych potrzeb specyfiki Państwa biznesu i pod kątem jego rozwoju
zaproponowane poniżej tematy konsultacyjno-szkoleniowe można dowolnie łączyć
poziom merytoryczny dostosowywany jest do stopnia zaawansowania uczestników spotkania / szkolenia
czas oraz metoda prowadzenia spotkania / szkolenia dostosowywana jest do jego uczestników i zakresu wiedzy jaka ma być przekazana
rzeczywista praca z konsultantem / konsultantami następuje jeszcze przed spotkaniem / szkoleniem
w pakiecie otrzymujecie Państwo indywidualne on-line lub telefoniczne konsultacje, co daje możliwość zweryfikowania nabytej wiedzy i dopytania konsultantów o interesujące kwestie po odbyciu się spotkania / szkolenia
w ramach jednej stałej opłaty w spotkaniu / szkoleniu może wziąć udział dowolna liczba Państwa pracowników / przedstawicieli
termin spotkania / szkolenia ustalany jest pod Państwa harmonogram
spotkanie / szkolenie odbywa się w siedzibie Państwa firmy, w innym zaproponowanym przez Państwa lub przez naszą firmę miejscu
Gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny oraz doświadczonych wykładowców - praktyków
Przykładowe tematy szkoleniowe:
rynki arabskie
budowanie kontaktów i podejmowanie praktycznej współpracy z przedstawicielami administracji publicznej, organizacjami i jednostkami lokalnymi oraz innymi partnerami z krajów arabskich
kulturowe uwarunkowania prowadzenia biznesu w krajach arabskich
praktyczne uwarunkowania pozyskania kapitału arabskiego
komunikacja interpersonalna czyli skuteczne kształtowanie relacji biznesowych i osobistych z partnerami arabskimi oraz negocjacje handlowe
zasady prowadzenia działalności handlowej na rynkach arabskich (Arabia Saudyjska, Algieria, Bahrajn, Egipt, Irak, Jemen, Jordania, Kuwejt, Katar, Liban, Libia, Maroko, Oman, Syria, Tunezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie)
komunikacja interpersonalna czyli skuteczne kształtowanie relacji biznesowych i osobistych z partnerami arabskimi oraz negocjacje handlowe
umowa handlowa z partnerem arabskim w praktyce ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dystrybutora / agenta handlowego
biznes w Dubaju w praktyce, w tym również kwestie form obecności na rynku
możliwości i warunki inwestowania w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
oferta handlowa, skuteczna jej prezentacja oraz negocjacje
przygotowanie strategii efektywnego wejścia na rynki arabskie
rynki amerykańskie
biznes w USA w praktyce
marketing eksportowy na rynku USA
wprowadzenie produktów na rynek USA
potencjał handlu z Kanadą i wprowadzenie polskich produktów na rynek kanadyjski
uwarunkowania kulturowe współpracy handlowej z krajami Ameryki Łacińskiej
możliwości rozwoju współpracy z wybranymi krajami Ameryki Południowej dla polskich producentów maszyn / urządzeń oraz usług dla branży wydobywczej
rynki europejskie
wprowadzenie produktów i usług na rynek Szwecji
wprowadzenie produktów i usług na rynek Norwegii
wprowadzenie produktów i usług na rynek Wielkiej Brytanii, warunki dostępu do rynku oraz prowadzenia działań eksportowych
wprowadzenie produktów i usług na rynek ukraiński
prawne aspekty prowadzenia biznesu / inwestowania w Rosji
przygotowanie oferty handlowej oraz elementy jej negocjacji na rynku rosyjskim, ukraińskim i białoruskim
budowanie i realizacja strategii eksportowej na rynek rosyjski i ukraiński
wprowadzenie produktów i usług na rynek niemiecki oraz warunki dostępu do rynku