Nasze realizacje

Przykładowe przedsięwzięcia szkoleniowe, konferencyjne i promocyjne
zrealizowane przez AMPE

Image
Image
Image
Image

rynkowe: rynki arabskie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej

Warunki i możliwości współpracy handlowej z krajami Półwyspu Arabskiego

ARABIA SAUDYJSKA twoim partnerem handlowym na Bliskim Wschodzie

Uwarunkowania prowadzenia biznesu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich ze szczególnym uwzględnieniem Dubaju

Bliski Wschód i Świat Arabski. Techniki negocjacji i handlu oraz uwarunkowania kulturowe

Przygotowanie do negocjacji na rynkach arabskich. Specyfika regionu, podstawy prowadzenia współpracy oraz techniki negocjacyjne

Kobieta konsument w krajach arabskich

Negocjacje handlowe w krajach arabskich

IRAQ ECONOMIC FORUM

Rynek kosmetyków na Bliskim Wschodzie

Liban  dziś i jutro. Możliwości współpracy gospodarczo-handlowej

Liban, Syria, Jordania szansą polskich eksporterów

RYNEK dla EKSPORTERA: Egipt - branża kosmetyczna. Warunki dostępu i specyfika rynku

RYNEK dla EKSPORTERA: Egipt-  branża rolno-spożywcza. Warunki dostępu i specyfika rynku

RYNEK dla EKSPORTERA. Możliwości współpracy handlowo-inwestycyjnej z ALGIERIĄ i LIBIĄ

Możliwości współpracy handlowej z Libią

Libia - rynek dużych możliwości handlowo-inwestycyjnych

Turcja - duży, dynamiczny rynek oraz wyjątkowe szanse korzystnej współpracy handlowej

Możliwości eksportu produktów i usług do Egiptu oraz Tunezji

ALGIERIA rynkiem dużych możliwości handlowo-inwestycyjnych w Afryce

Rynek Algierii szansą dla polskich przedsiębiorstw

Korytarz transportowy Gdańsk - Odessa szansą aktywizacji wymiany handlowej z krajami regionu Morza Czarnego

GO RUSSIA!

Ukraina - szkolenie dla specjalistów ds. Rynków Wschodnich

UKRAINA - niewykorzystana szansa dla polskich przedsiębiorców. Nowe perspektywy po wejściu Polski do Unii Europejskiej.

Polsko - Niemiecka Konferencja Gospodarcza

INTRASTAT - system ewidencji obrotów towarowych w krajach Unii Europejskiej

Jak uzyskać zamówienie na europejskim rynku zamówień publicznych? FRANCJA, NIEMCY i WŁOCHY

Jak uzyskać zamówienie na niemieckim rynku zamówień publicznych?

Jak uzyskać zamówienie na francuskim rynku zamówień publicznych?

Negocjacje na rynkach europejskich w aspekcie międzykulturowym

Prawne aspekty handlu i inwestycji w Federacji Rosyjskiej

Rosyjski internet jako narzędzie handlowe nowoczesnego eksportera

Handel i inwestycje na rynku Federacji Rosyjskiej

Szanse eksportowe polskich przedsiębiorstw w aspekcie nowej polityki wschodniej

Sprzedaj - Kup na Ukrainie i w Rosji!

Certyfikacja towarów oraz prawne aspekty handlu i inwestycji na Ukrainie

Certyfikacja towarów oraz prawne aspekty handlu i inwestycji na Ukrainie

rynkowe: kraje Europy

rynkowe: kraje Europy

Korytarz transportowy Gdańsk - Odessa szansą aktywizacji wymiany handlowej z krajami regionu Morza Czarnego

GO RUSSIA!

Ukraina - szkolenie dla specjalistów ds. Rynków Wschodnich

UKRAINA - niewykorzystana szansa dla polskich przedsiębiorców. Nowe perspektywy po wejściu Polski do Unii Europejskiej.

Polsko - Niemiecka Konferencja Gospodarcza

INTRASTAT - system ewidencji obrotów towarowych w krajach Unii Europejskiej

Jak uzyskać zamówienie na europejskim rynku zamówień publicznych? FRANCJA, NIEMCY i WŁOCHY

Jak uzyskać zamówienie na niemieckim rynku zamówień publicznych?

Jak uzyskać zamówienie na francuskim rynku zamówień publicznych?

Negocjacje na rynkach europejskich w aspekcie międzykulturowym

Prawne aspekty handlu i inwestycji w Federacji Rosyjskiej

Rosyjski internet jako narzędzie handlowe nowoczesnego eksportera

Handel i inwestycje na rynku Federacji Rosyjskiej

Szanse eksportowe polskich przedsiębiorstw w aspekcie nowej polityki wschodniej

Sprzedaj - Kup na Ukrainie i w Rosji!

Certyfikacja towarów oraz prawne aspekty handlu i inwestycji na Ukrainie

rynkowe: kraje Dalekiego Wschodu

INDIE - CHINY XXI wieku. Wyzwania i perspektywy dla polskiego biznesu

FORUM POLSKO - CHIŃSKIEGO BIZNESU

Polsko - Wietnamskie Forum Gospodarcze

Polska - Afganistan, Iran, Pakistan. Perspektywy Współpracy Gospodarczej

Możliwości zwiększenia wymiany handlowej Polski z Laosem, Malezją i Tajlandią

Jak należy robić interesy z Mongolią?

Polska - Wietnam. Partnerzy Handlowi

Chińskie zwyczaje i etykieta w biznesie - praktyczny trening kulturowy

Indie ważnym partnerem handlowym Polski

Kulturowe uwarunkowania współpracy handlowej i negocjacji z partnerami indyjskimi

Negocjacje handlowe na Dalekim Wschodzie

Polska - Chiny. Perspektywy Współpracy Gospodarczej

POLSKA - CHINY. Aktualny stan i możliwości rozwoju współpracy gospodarczo-handlowej

Rynek Chiński - Specyfika i metody zdobywania pozycji

Prawne aspekty handlu i inwestycji w Chinach

Techniki negocjacyjne w handlu z Chinami

Prawno - podatkowe aspekty handlu i inwestycji w Chinach

Międzynarodowa Konferencja Współpracy Gospodarczej Polski z Krajami NAFTA

Profesjonalne techniki przygotowywania ofert handlowych oraz sztuka negocjacji jako warunek sukcesu na rynku amerykańskim

Ameryka Południowa - olbrzymi potencjał do współpracy

Rynek mebli na rynku amerykańskim oraz warunki dostępu i sprzedaży dla polskich producentów

Wprowadzenie produktów luksusowych na rynek amerykański

Współpraca z sieciami handlowymi w USA oraz Kanadzie

Wspólpraca handlowa z Argentyną w sektorze wydobywczym

Warunki dostępu do rynku USA i Kanady dla produktów rolno - spożywczych ze szczególnym uwzględnieniem wymagań formalnych

Możliwości inwestycyjne w wybranych krajach Ameryki Południowej

Możliwości sprzedaży i warunki dostępu do rynku dla polskich wyrobów biżuteryjnych w tym z bursztynu

rynkowe: kraje Ameryki Północnej i Południowej

rynkowe: kraje Ameryki Północnej i Południowej

Międzynarodowa Konferencja Współpracy Gospodarczej Polski z Krajami NAFTA

Profesjonalne techniki przygotowywania ofert handlowych oraz sztuka negocjacji jako warunek sukcesu na rynku amerykańskim

Ameryka Południowa - olbrzymi potencjał do współpracy

Rynek mebli na rynku amerykańskim oraz warunki dostępu i sprzedaży dla polskich producentów

Wprowadzenie produktów luksusowych na rynek amerykański

Współpraca z sieciami handlowymi w USA oraz Kanadzie

Wspólpraca handlowa z Argentyną w sektorze wydobywczym

Warunki dostępu do rynku USA i Kanady dla produktów rolno - spożywczych ze szczególnym uwzględnieniem wymagań formalnych

Możliwości inwestycyjne w wybranych krajach Ameryki Południowej

Możliwości sprzedaży i warunki dostępu do rynku dla polskich wyrobów biżuteryjnych w tym z bursztynu

rynkowe: kraje Afryki

Konferencja gospodarcza krajów Afryki Południowo-Wschodniej

RYNEK dla EKSPORTERA: RPA -  branża rolno-spożywcza. Warunki dostępu i specyfika rynku

Egipt, Sudan, Etiopia, Erytrea - szansą polskich eksporterów

Republika Południowej Afryki - warunki dostępu do rynku oraz perspektywiczne branże współpracy eksportowej dla polskich przedsiębiorców

Rynek wyrobów szklanych oraz rękodzielniczych w RPA. Warunki dostępu do rynku

Kanały dystrybucji w RPA oraz warunki wspólpracy z lokalnymi i międzynarodowymi sieciami handlowymi

Uwarunkowania kulturowe biznesu w wybranych krajach afrykańskich

Marketing, negocjacje, komunikacja oraz handel zagraniczny w praktyce

Opłacalność eksportu w małych i średnich przedsiębiorstwach przemysłowych. Mechanizmy oraz metody kalkulacji cen eksportowych wyrobów wg. WTO

Samodzielny audyt zdolności eksportowych przedsiębiorstwa szansą pozyskania wsparcia funduszy pomocowych Unii Europejskiej

Nowoczesne metody przygotowania ofert handlowych oraz podstawy ich negocjowania w transakcjach eksportowych z elementami marketingu eksportowego

Agro Eksport

Forum Polubownego Rozwiązywania Sporów i Międzynarodowego Arbitrażu Handlowego

Charakterystyka rynków pozaunijnych

Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych

Psychologia efektywnej sprzedaży

SZTUKA AKTYWNEGO HANDLU - czyli jak skutecznie sprzedawać na trudnym i ulegającym ciągłym zmianom rynku

Leadership - Zarządzanie działem sprzedaży

MERCHANDISING, czyli jak zdobyć lojalnych nabywców w detalu?

Wspólnotowe prawo konkurencji

Zarządzanie zespołem sprzedaży poprzez motywowanie

Grafika użytkowa

Jak skutecznie pozyskać fundusze strukturalne UE na rozwój firmy?

Prawo obrotu towarami i usługami z zagranicą

Podatek VAT w obrocie międzynarodowym

NOWE ZASADY WYMIANY HANDLOWEJ PO WEJŚCIU POLSKI DO UNII EUROPEJSKIEJ - Opodatkowanie transakcji międzynarodowych, Prawo celne, Usługi logistyczne i transportowe. Nowa ustawa o VAT.

Środki taryfowe, pozataryfowe i ochronne stosowane przez UE. Zmiany w Prawie Celnym

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości a Polska Ustawa o Rachunkowości

Presja współczesnego życia a zarządzanie czasem

o charakterze ogólnym

o charakterze ogólnym

Marketing, negocjacje, komunikacja oraz handel zagraniczny w praktyce

Opłacalność eksportu w małych i średnich przedsiębiorstwach przemysłowych. Mechanizmy oraz metody kalkulacji cen eksportowych wyrobów wg. WTO

Samodzielny audyt zdolności eksportowych przedsiębiorstwa szansą pozyskania wsparcia funduszy pomocowych Unii Europejskiej

Nowoczesne metody przygotowania ofert handlowych oraz podstawy ich negocjowania w transakcjach eksportowych z elementami marketingu eksportowego

Agro Eksport

Forum Polubownego Rozwiązywania Sporów i Międzynarodowego Arbitrażu Handlowego

Charakterystyka rynków pozaunijnych

Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych

Psychologia efektywnej sprzedaży

SZTUKA AKTYWNEGO HANDLU - czyli jak skutecznie sprzedawać na trudnym i ulegającym ciągłym zmianom rynku

Leadership - Zarządzanie działem sprzedaży

MERCHANDISING, czyli jak zdobyć lojalnych nabywców w detalu?

Wspólnotowe prawo konkurencji

Zarządzanie zespołem sprzedaży poprzez motywowanie

Grafika użytkowa

Jak skutecznie pozyskać fundusze strukturalne UE na rozwój firmy?

Prawo obrotu towarami i usługami z zagranicą

Podatek VAT w obrocie międzynarodowym

NOWE ZASADY WYMIANY HANDLOWEJ PO WEJŚCIU POLSKI DO UNII EUROPEJSKIEJ - Opodatkowanie transakcji międzynarodowych, Prawo celne, Usługi logistyczne i transportowe. Nowa ustawa o VAT.

Środki taryfowe, pozataryfowe i ochronne stosowane przez UE. Zmiany w Prawie Celnym

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości a Polska Ustawa o Rachunkowości

Presja współczesnego życia a zarządzanie czasem

Newsletter AMPE

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i otrzymywać nasz elektroniczny newsletter prosimy o rejestrację poniżej.

Information

×

skontaktuj się z nami:

Agencja Marketingu i Promocji Eksportu
AMPE Sp. z o.o.

Konduktorska 20/7
00-775 Warszawa

tel.: 0048 507 240 529
tel.: 0048 608 674 198

e-mail: ampe@ampe.pl