Mall of Qatar - największe centrum handlu detalicznego Zatoki

Mall of Qatar przykład kolejnej inwestycji realizowanej w Katarze z dużym rozmachem ma zostać otwarte we wrześniu 2015 roku. W Centrum Handlowym, którego łączna powierzchnia wyniesie 400 000 metrów kwadratowych, znajdzie się 400 sklepów, w tym 50 marek luksusowych, cztery domy towarowe, nowoczesny pięciogwiazdkowy hotel, hipermarket (10 000 metrów kwadratowych) oraz centrum rozrywki dla rodzin (8 000 metrów kwadratowych).

Centrum zlokalizowane jest w pobliżu miejsca, w którym powstanie siedem stadionów na piłkarskie zawody w 2022 roku, będzie kosztowało ogółem 820 milionów dolarów. Jednak inwestycje w obiekt nie zamkną się w tej sumie i szacuje się, że bezpośredni inwestorzy zainwestują kolejne 275 milionów dolarów w rozwój kolejnych projektów.

Istotnym elementem Centrum będzie 260-pokojowy hotel, wpisując się w obraz Kataru jako wyłaniającej się stolicy mody. Będzie to bowiem miejsce na międzynarodowe gale mody oraz pokazy i wydarzenia związane z tą coraz bardziej popularną dziedziną handlu w krajach Zatoki Perskiej.

W chwili obecnej toczą się rozmowy dotyczące umów o wynajem powierzchni handlowych w centrum, w których biorą udział przedstawiciele rodziny królewskiej Kataru oraz światowe marki mody, które są zainteresowane rozwijaniem swojej obecności handlowej na rynkach arabskich.

źródło: Arabian Business (link)

skontaktuj się z nami:

Agencja Marketingu i Promocji Eksportu
AMPE Sp. z o.o.

Konduktorska 20/7
00-775 Warszawa

tel.: 0048 507 240 529
tel.: 0048 608 674 198

e-mail: ampe@ampe.pl