Comarch, globalny dostawca rozwiązań IT, z powodzeniem zrealizował jeden ze swoich ostatnich projektów: wdrożenie rozwiązania Comarch Loyalty Management (CLM) dla Banco Popular Dominicano, jednego z największych banków Republiki Dominikany.
Comarch do tej pory przeprowadził z sukcesem ponad 50 projektów lojalnościowych w ponad 20 krajach na całym świecie. W programach wdrożonych przez Comarch bierze udział ponad 150 mln aktywnych użytkowników.
Projekt polega na wymianie istniejącej platformy w celu poprawy zarówno technicznej, operacyjnej, jak i biznesowej efektywności. BPD dążyło do budowy nowego, solidnego programu lojalnościowego w modelu stand-alone porównywalnego z najlepszymi tego typu programami na świecie. Firma wybrała rozwiązanie IT Comarch ze względu na możliwości tego kompleksowego systemu w obsłudze różnych mechanizmów naliczania punktów i nagradzania. Nowa wersja systemu zapewnia także korzyści na poziomie operacyjnym i zarządczym, gdyż poprawia proces analizy, wspomagania decyzji i raportowania. Comarch zapewnia także usługi hostingu w Comarch Data Center znajdującym się w Chicago w USA.
Przebudowany program Millas Popular został uruchomiony w kwietniu 2013 roku. Rejestracja w programie jest automatyczna dla klientów BPD, którzy posiadają specjalną kartę kredytową lub debetową. Uczestnicy otrzymują 1 milę za wydany 1 USD lub jego równowartość w pesos podczas użycia osobistych kart oraz 1 milę za 3 USD lub równowartość w pesos dla posiadaczy kart biznesowych. Zdobyte mile mogą być wymieniane na nagrody takie jak bilety lotnicze, hotele, wypożyczanie samochodów, rejsy oraz ubezpieczenia. Mile można również wymienić na bilety na imprezy (koncerty, wydarzenia sportowe), a także bony, darowizny i profilaktyczne usługi medyczne. Wiele więcej nowych nagród będzie oferowanych dzięki nowemu systemowi Comarch Loyalty Management.
- Nasz klient miał bardzo wysokie wymagania odnośnie nowego programu lojalnościowego i dlatego wybrał nasz system, ponieważ oferuje on uniwersalne funkcjonalności potrzebne do budowy nowoczesnego programu lojalnościowego - mówi Darius Ner, prezes Comarch Inc. - Jesteśmy bardzo dumni z pomyślnego zakończenia projektu. To demonstruje wiedzę techniczną i biznesową Comarch i otwartość na potrzeby klienta.
- Comarch jest świetnym partnerem. Do mocnych stron firmy zalicza się kompetentny zespół, profesjonalna obsługa klienta i elastyczność. Opinie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów, potwierdzają słuszność wyboru Comarch - stwierdził Austria Gómez, Vice President departamentu kart w Banco Popular Dominicano.
Comarch jest globalną firmą informatyczną założoną w 1993 roku w Krakowie. Firma zatrudnia ponad 4200 specjalistów i posiada biura w 20 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Comarch Loyalty Management jest elastycznym systemem IT, która umożliwia bezpieczne i skuteczne zarządzanie programami lojalnościowymi. Portfolio firmy obejmuje rozwiązania dla handlu detalicznego, stacji benzynowych, hoteli, transportu, instytucji finansowych, telekomunikacji, jak również programów koalicyjnych. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.comarch.com
O Banco Popular Dominicano (BPD):
Banco Popular Dominicano (BPD) jest największym prywatnym bankiem pod względem aktywów w Republice Dominikany i drugim największym w kraju bankiem komercyjnym z 33 procentowym udziałem rynkowym w łącznej wielkości aktywów (dane z listopada 2012 roku). Bank ciągle rozwija się pod kątem kredytów konsumpcyjnych i komercyjnych. Banco Popular jest również największym wydawcą kart kredytowych i debetowych w Republice Dominikany. Łączne aktywa spółki wynosiły 223, 532 milionów RD$ na koniec 2012 r. z 6303 pracownikami i siecią 198 biur i 727 bankomatów w całym kraju. BPD jest główną spółką zależną GP, holdingu finansowego z inwestycjami w Dominikanie, Panamie oraz w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
źródło: komunikat prasowy, Comarch S.A. (link)